Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

09 September 2010

Menitis Air Mataku dalam kegembiraan



Malam ni aku terasa bosanMyEm0.Com yang teramat sangat aku tak tahu nak buat apa malam ni.tetiba aku teringat adik aku akan pulag daripada rumah bapa angkatya....ahaks plan aku apa lagi ajak dia temanMyEm0.Com aku merayau hilangkan bosan.Jam menunjukkan jam 12.15am..time untuk bersiar-siar tgk bintang...round....n round...n round kat taman cempaka aku nampk bju t-shirt POLO....cantik gak la..so aku dengan segala baik hati sbb adik aku sudi teman aku berjalan....aku pun belikan dia n abg sepupu aku sorang sehelai.
Jam 2:30am aku balik rumah sampai je rumah trus aku masuk bilik n salin bju...konon nak tido..tapi..x leh tido....sbb mak aku menjerit panggil aku sbb dia kta ada kad raya....aku pelik gila..mana datang kad raya tgh mlm postmen hantar.....erm...aku pun ingt budak22 kecik tama aku yang syok kat aku bg..ahahhaa....
aku pun bukak.......................................................................................
TerpampangMyEm0.Com





INGATAN MESRA BUAT TUNANGANKU
luruh hatiku menahan sebak tak sangka apakah ianya satu realiti...hehehhe..
isinya :
Assalammualaikum sayang
Sejak bb ketuk pintu hati abg,
Abang persilakan bb masuk,
Abang save bb dalam hati abang,
Abang janji abang tak aka delete bb,
Atau erase bb dalam hati abang,
abag sayag sangat pd bb,
memory card hati abg dah full dengan cinta bb,
Abang tak nak sesiapa replace tempat bb dihati abg,
bila bb tak ada dengan abg...
abang search bb...
bila abang jumpa bb,
Abang copy muka bb sampai abang ingat..
tapi.....
Abang takut bb tak setting abang dalam hidup bb..
so..abang harap bb faham..
walaupun bb bukan yang pertama,
tapi abang janji bb adalah yang terakhir dalam hidup abg,
sayang...
wanita diciptakan untuk lelaki,
tanpa wanita lelaki tidak sempurna,
tanggungjawab wanita mentaati suami,
mmausia tak lari daripada melakukan kesilapan,
dibulan dan hari yang mulia ini,
seribu kemaafan dan kasih sayang,
abang pohon daripada bb,
semoga kita tabah da sabar meghadapi setiap dugaan yang datang,
dialam pertunangan pasti ada manis dan masam,
pahit dan getir yang harus kita tempuhi bersama,
kita mestilah berpimpin tangan dan berganding bahu menghadapi setiap rintangan,
Abang harap hubungan pertunagan kita berakhir kejinjang pelamin...
Akhir kata dibulan yang mulia ini
buangkan yang keruh ambillah yang jernih...
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Sayang
Maaf Zahir Dan Batin Dari Tunanganmu......

Mengalir air mata sebak yang teramat sangat...selama 5 tahun perkenalan aku dan dia....aku sungguh tidak menyangka pelbagai susah senang MyEm0.Comdan pahit manis sepanjang kami menjalinkan ikatan persahabatan dan bercinta.tetapi tak ku sangka dalam 5 bulan pertunangan aku terlalu berat dugaan yang kami kena tempuh.semua ini diluar jangkaan aku dan dia.pabila ku sakit engkaulah orang paling risau akanku....kaulah doctor dan kaulah pengubat untuk sakitku..kau rawatku bagaikan aku sakit nk mati sat lagi.....MyEm0.Comwalauapa pun yang hanya yang ku pasti dia selalu menyatakan padaku "ABANG TAK AKAN LEPASKAN BB WALAU APA PUN YANG BERLAKU".tahun ni lah dia buat kejutan macam ni sekali....aku bersykur kepadamu ya allah kerana kau menemukan aku bersamanya...
didalam kehidupan bebasku dan aku telah berjumpa 1001011 orang lelaki tapi jujur kunyatakan belum ku jumpa insan sejujurnya dan sebaiknya serta sesempurnanya...aku bersyukur kehadratmu ya allah....
tapi aku.......
biarlah aku yang mengerti siapa diriku...its hard to say....
and its very complicated...only i know what happen...
n only i know who am i..
hanya boleh ku katakan walau kemana bumiku berpijak dan walau kemana alamku pergi..cinta ku yang terakhir hanyalah kamu.MyEm0.Com.tiada duanya untukmu dihatiku...aku sedar apa yang berlaku..dan apa jua yang terjadi aku tak pernah lupuskan dia daripada ingatan ku walaupun untuk seketika...walaupun aku bebas tapi hatiku tetap ku LOCK dan tertulis namamu tiada Sebarang HAKERS yang boleh menceroboh untuk mencuri data dirimu didalam KERNAL hatiku...
Nama ABG akan tetap di CODINGKAN dalam satu bahasa supaya tiada yang dapat READ ONLY/READ AND WROTE dan di CLONKANNYA.ia sentiasa akan di HIDDENKAN didalam FOLDER HATIKU...SAYANG KU...


MyEm0.Com

Mohamad  Ezwan b Pugi.
i always love u never end.....
Alya Dania...//


wakh....ngntuknya....akhirnya siap karangan jiwang bb untuk abg...iklas ni x ada copy nya.....origenal...6:41am....siap gak..nk
sleep k...


MyEm0.Com
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails