Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

27 September 2010

:: TAG dari = yalp + blog =


salam..aku baru dapat tag dari yalp..die pun dapat dari rakan blogger nye jugak..kire aku 2nd intake lah..makne nye org terawal lagi kn3 yalp..hehe..soalan nye bukan main banyak + panjang agi..yalp nak dera aku erk hah?? hehe..xpela..aku jawap pelan-pelan,sopan santun dan dengan penuh kejujuran..bismillah.....
Animated Animals, Animated Gif, Animated Gifs, Funny Animals, Keefers Pictures, Images and Photos



1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
= *my h/phone

2) Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
=*levis jeans n baju raya( ni lah yang terakhir)

3) Dimana tempat korang ingin melansungkan perkawinan korang dan tema perkawinan korang nanti?
=* taman bunga & hotel (tema = italian style)
4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
=* yes i'am..(sometime yes sometime no) eh boleh lak erk...hihiih

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
=*selama-lamanya sehingga nafasku yang terakhir...cewah...jiwang lak..hihih

6) Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
=* kekasih : kat town area
  * scandle : clubing

7) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
=*ombak cinta

8)
Apakah nama penuh korang?




* NOR HAZILAH BTE MOHD RAHIM



9) Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
=* mak..coz mak pandai cover pape pun..hehehe..
  *aYH besh gak..tapi kureng..sbb dah beso dah pandai malu22.hihih

10) Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
=* Mohd FAizal Bte Mohd Rhim =arwah adikku......cedih.....

11) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
=* x pon..hihiih mlu jer..apalah aku nihhhh

12) Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
=* emm2 mekah..sume orang islam nak pegi situ.. =)

13) Pilih salah satu, peluk atau cium?
=*nAK........PELUK....(aik..gatei!!!)

14) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang. -
=*keanak-anakkan gurl...sweet kalo ngajuk!! (bwekkk..ahhaha)
* blog yang naughty
* gajin cari trafik

15) 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
=*my hp(kalo x da mau mati woooo)
  *my gen2(sayang sagt tapi.....)
  *my viva(my 4x4..haha senang,jimat!!)

16) 5 lagu yang korang paling suka dan selalu dengar?
=* Maher Zain -the rest of my lifee 
  *Flo-Rida_-_Club_Cant_Handle_Me
  *Shayne_Ward_-_No_Promises
  *Wali_-_Harga_Diriku
  *ONELOVE

17) Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
* 12 Jun 1988 (secret=private place)

18) Cerita sikit tentang blogger pertama yang korang tag
* rizuan - Bnyk bg berita semasa...
sutera blogger -nk join contest die je..hihih
aliya - suka tgk post dia....love...love..

5 ulasan:

Rizuan Ismail berkata...

abis sapo basuh baju cik adik oi...hihi

- yaLp - berkata...

ayat atas xnk ubah ae..haha..
woi die ade 19 komen lah..haha =)

Aku Tetap Diri Aku berkata...

rizuan: hihiih...x..ibu...lya...tapi lya x suruh..dia yg nak basuh...hihih :))

yalp: x no...copyrite je...hhiih..hak cipta terpelihara..hahhaha..apa yg 19 commnt ni yunk...

- yaLp - berkata...

hak cipta ayat aku kene mintak izin dlu la..kah3..joke2

Aku Tetap Diri Aku berkata...

hahaa mintak izin dah....ko tido smlm awal..hahhaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails