Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

12 Oktober 2010

Erti Kematangan

A ONE-YEAR-OLD CHILD’S VIEW OF LIFE
· If I want it, it’s mine
· If I give it to you and change my mind later, it’s mine
· If I had it a little while ago, it’s mine
· If it’s mine, it will never belong to anyone else, no matter what
· If we are building something together, all the pieces are mine
· If it looks like mine, it’s mine
Terjemahan :
PANDANGAN HIDUP SEORANG BUDAK BERUMUR 1 TAHUN
· Jika saya nak sesuatu, maka ia milik saya
· Jika saya beri sesuatu pada kamu dan berubah fikiran kemudian, maka ia tetap milik saya
· Jika saya memiliki sesuatu seketika dahulu, maka ia milik saya
· Jika sesuatu itu milik saya, ia tak akan jadi milik orang lain, walau apa pun terjadi
· Jika kita membina sesuatu bersama-sama, setiap kepingan itu adalah milik saya
· Jika ia kelihatan seperti kepunyaan saya, maka ia milik saya

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails