Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

02 November 2010

MUSLIHAT ATAU BENARAN NIH??

kenapa sekarang ramai main tarik tali dengan aku....
kenapa sekarang dia ..lain jerk.....

memg dia nk berubah ataupun./...???
urm..

aku hargai dia dah berubh..n bguslah..dan aku selesa dia dah berubah..
dia kata itulah diri dia yg sebenar,...
dulu dia mcm ni tapi x da org hargai...
tu yg dia berubah........
n dia kata..hanya yang bertuah je dapt tgk n tahu sape n mcm mana dia...
aku bukan pe..taku sangat dia berubh hnya sekejap je..n ada niat lain..i mean takut dia kenakan aku......semoga...x dlah kan...bkn pe..projek aku invest bnyk lerrr....
tak mo dia main22...urm...semoga.....
DIA BTOL22 BERUBAH...
AMIN......tapi......
tapi aku harus gak berhati22.....
sbb aku ni dah bnyk kali...
kena..
KAWN MKN KAWAN...
SUKA SAGT AMBIK KESEMPATAN.!!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails