Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

17 Januari 2011

CORETANKU....


KATA-KATA KU..
maaflah bukan ku berdiam menjauhkan diriku...tetapi bagiku untuk apa ku mendekati dirimu...jika sudah ku tahu pengakhiran hubungan ini...kau mahu ku menderita untuk melihatmu bersama wanita lain?....tidak!!! bgku...dan untuk apa aku terus mengharap padamu jika namaku sudah kau padam dihatimu..sudah tiada kata "TAK MUNGKIN KITA BERSAMA LAGI"..apa pengorbananku selama ini tidak lagi kau ambil kira..tiada manusia yang sempurna....kau tidak lagi memandang dan menilai semua kebaikan ku...kau memandg ku begitu hina dan kotor...aku tidak menyalahkn kau diatas segala yang terjadi....bgku inilah pengajaran terbesar dalam hidupku..menyintai dan menyayangimu...sepenuh hatiku....tapi pengahkirahnya sebegini.....
untuk apa kau pertahankan semuanya jika kau tahu hnya untuk pertengahan jalan kau bertahan..inilah dinamkan DUGAAN BERTUNANG...namun aku lebih selesa jika kita tidak berhubung jika aku bukan ditakdirkan untukmu....kerna aku cukup terluka dgn semua ini...aku tidak mahu lagi terus kecewa bila melihat kau bersama wanita lain..bgku kaulah segalanya..aku tahu kau terlalu sempurna...tapi seperti ku bgtahu tiada insan yang sempurna di dunia ini....dan kerana itulah aku bertahan bersamamu kerna ku tahu bila kita mendirikan 'MASJID' itulah permulaan pelengkap kesempurnaan kehidupan kita...kau pelengkapku dan aku pelengkapmu..tpi ianya hanyalah sekadar angan2 yang terlalu jauh untuk ku gapai..untuk ku angankan.....kau carilah wanita impian keluargamu....aku terlalu hina dimata mereka..kau dah ada segalanya..harta dan segalanya....kini aku haruslah belajar bertatih sendri...kerna sisa hidupku aku habiskan untuk mendidik kau menjadi segalanya...menjadi seperti apa yg kumahu...tapi dipenghujugnya aku yang begini..aku terima ini bahagianku..aku hanyalah parasit ynag menumpang...ketika kau memiliki segalanya..aku kmbali kp "0"......inilah lumrah khidupan....yang harus ku hadapi....aku memerlukan kekuatan yang tinggi untuk ku meneruskan segalanya..SEMOGA KAU TEMUI SESEORANG YANG BOLEH MEMBAHAGIAKAN KAU DAN KELUARGA AKU..AKU HANYALAH HAMPAS YANG HILANG MADU SEPAH DIBUANG....aku ibarat sekuntum bunga yang mekar ditaman...aku dipuji ketika aku dipandang cantik..tetapi ketika aku dilanggar orang  badanku,...kuntumanku tidak lagi cantik..ketika itulah kau tidak lagi memandangku...silapku.hnyalah dilahirkan ditaman yang rmai ornag lalu lalang....ynag kau tidak minta dilahirkan disitu...kerna ku tahu aku kan selalu di pijak...dilanggar..tanpa ada orang peduli..hnya aku dipedulikan ketika aku sedang mekar.....wangi.... sebagai penggunakan mata dan hidung menghidu dan melihat keindahan...langsung kau tidak mahu pertahankan dan memberi ku kesempatan....memg aku tahu aku dah bnyk diberi kesempatan...tapi kau seolah2 tidak dapat menilai langsung kebaikanku..bukan ku aa org ke-3 sebagai pengantimu..tetapi hnyalah silap yang aku sendiri tak pasti...apakah salah sebenarku.....knplah kau dihukum sebegini rupa.... ...entahlah..inilah takdirku dlaam percintaan....aku harap ketika kau bersama yang lain..dan ketika kau diduga sepertiku...kau beringatlh akan dugaan keatasku.....kerana permulaan kau melihat dunia baru bermula.....











Take Note:
Sila Comment jika ada antara Posting Aleeyaa salah atau mana-mana yang buat/rasa korang ianya tak betol atau mengarut..TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails