Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

30 Julai 2011

nak cecite la pasal my jiwang.org dalam hati ni.Tapi apa yang saya dapt rasa si <3 dah mula semacam tak mempedulikan pandagan saya...mungkin siapalah saya nak menasihatkan dia...saya tak layak.hampir 80% semuanya dgar cakp kawan..tak pelah..apa aku rasa bila dalm dilema antara kawan dan org kita sayang..sekarang dia dah rasa..perit tak...BILA KITA TERPAKSA KAWAN DAN SAYG KITA...tapi tak pelah pandai2 lah dia menguruskan hidup dia...tentang hubungan kami pula...my father nk kata hari2 tnya....bila nk masuk meminang...jawapan aku : " ayah bg lah dia masa sampai lepas raya kalau fmly dia tak datg juga ayah pilihlah siapa sahaja untuk saya ....Kali ni reda je lah ayah...bkn nak tingalkan si dia tapi...saya dah telalu bnyk lukakan ayh..tak sanggup nk bantah lagi...reda je lah..segalanya....reda...reda....semoga si dia dapat pham apa aku rasa..fmly aku hanya mahukan yg terbaik takut aku kena KEBAS...umur makin lanjut..dia nk rasa ALYA DAN ASRAF dp aku....SIAPA PUN JODOH aku..aku reda..tak nak sakit lagi....sbb dah telalu bnyk kali sakit.kali ni nak berserah..semoga jodoh dp allah dan pilihan keluarga menberi kebahagiaan......TAPI buat msa ni..fmly msih lagi berharap si dia menjadi suamiku...tapi tak tahu sampai bila.....AKU TERASA..DIA...DIA...DIA..dah bnyk berubh...dia bkn mcam dulu....bkn mcam dulu!!! kembalikan dia...aku sunyi sagt...mana dia yg dulu...mana???



Take Note:
Sila Comment jika ada antara Posting Aleeyaa salah atau mana-mana yang buat/rasa korang ianya tak betol atau mengarut..TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails