Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

04 September 2010

Kau Dah Berubah Sangat (!_!)


Aku perasan kau daa berubah...cara kau tuhh.kenapa?? daa malas eh? daa bosan eh?nak melayan aku.tolong jawab sikit. i dont mind aku takk makan orang.aku kan garang tapi..erm ada sikit-sikit emosi.semakin hari semakin kurang kita berkomunikasi.kau takk perasan ker?or buatbuat takk perasan?or memang kalau bole nak ignore teros jer.as u said, kita kan besttfriend.so, besttfriend macamniee ker?bagi kau mungkin yer.tapi bagi aku takk.so,pleaselah.
 stop giving me hope if the truth is hurtful.

Good times for a changeSee, the luck Ive hadCan make a good manTurn badSo please please pleaseLet me, let me, let meLet me get what I wantThis timeHavent had a dream in a long timeSee, the life Ive hadCan make a good man badSo for once in my lifeLet me get what I wantLord knows, it would be the first timeLord knows, it would be the first time

Kadang-kadang nak je cakp ngn awak yang saya:
                         #nak sentiasa pandang kamu…
                           walaupun kutahu cinta itu 
                          dan ku tak peduli peduli betapa sakitnya!!!!

                       #aku nakterus cintakan kau dan aku tak pernah
                         peduli seberapapun pahitnya!!!!

TAPI  bila ku teringat kamu...lalu cinta ku berkata
                                     "bila cinta adalah air mata 
                                      aku akan tetap tersenyum
                                      agar kamu tahu aku begitu
                                      tulus menyayangimu….."
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails