Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

04 September 2010

rINDU tPI meNYAMPAH pun ada

Ada Saja Halangan Yang Membuatku Tak boleh Berjumpa Dengannya Setelah Sekian Lama Mengenalnya...Padahal Aku Sangat Rindu Dia....Aku Yakin ada hikmah disebaliknya yang berlaku.......
aku : cinta dia!
aku : rindu dia!
aku : sayang dia!
aku : bedebar untuk dia!
dia : cinta aku?
dia : rindu aku?
dia : sayang aku?
aku : bedebar bila berjumpa??????
Er.. kan bagus dapat bila dapat luahkan sesuatu yg kita tak dpt nak luahkan pada org lain..wlupun sgkt je pertemuan km..tp kngn tu mmg x ley lupa..dia bek sgt tp one day tu dia syp je..mgkn da prob tp smpai ke sudah x da brita..so apa nk buat x bek paksa2 org nie..org x suka..but skunk nie kami langsung dah x berhubung kerana dan dsebabkan suatu peristiwa just nk cakp lam hati ni still da dia.. walaupun dia benci aku....Banyak sangat pasal dia ni punya masalah...er...dipndekkan ceritarasanya xguna ingat kenangan dengan org yang hanya berpura2 kan? Aku lebiih rela buat2 mcm hilang ingatan....atau anggap dia mcm dah mati la..senang. Wondering why is it so hard to be truly loved by someone..

Posted by Picasa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails