Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

07 September 2010

Tiada Lagi Istilah Cinta Selepasnya..

Ku tak ingin bercinta lagi
Ku takut nanti aku akan melukakan kamu lagi
Ku tak ingin bercinta lagi
Ku takut nanti ku kan sakit hati

Kau datang ketikaku memerlukan cinta itu
tapi aku takut tak dapat bahagiakanmu
Bukan maksudku yang tak pernah mengerti cinta
Ku hanya takut membuat kau kecewa

Aku nak.............kau pun tahu
Ku tak ingin bercinta lagi
Ku takut nanti kukan sakit kan hatimu lagi
Ku tak ingin bercinta lagi
Ku takut nanti semua bermula kembali

Maafkan diriku ini padamkan cinta yang kau beri
Ku hanya takut terulang
Ku kecewa
kau insan terlalu sempurna dimataku
tak sanggup untukku melukakanmu
apatah lagi membiarkan kamu kecewa
aku lebih rela melepaskan mu daripada membirkanmu hidup sensara bersamaku
aku insan yang tak pernah mengenal erti cinta sebenar
bagiku aku terlalu naif dalam erti mengenal cinta sejati
aku terlalu menyagimu tak mungkin aku mencinta insan lain
selepasmu.biarlah segalnya aku yang harungi
hanya aku doakan kebahagiaan kamu sehingga ke akhirnya.
Ku takut nanti ku kan menyakiti kamu lagi
ciptalah ALYA DANIA bersama insan yang layak untuk kamu miliki..

Mengertilah...............
                                                    .......akan diriku ini
                                                Mengertilah..............

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails