Muka Surat Hidupku

Aleeya Qaisarah Sophea

Top Comment :

23 September 2010

Wedding Impianku...


video
Inilah Majlis Impianku..

Setiap Pasangan Yang Bercinta Mengimpikan
Sebuah percintaan yang berakhir di Pelamin Impian Mereka..
Begitu Juga aku..
aku harap cinta ku bersamanya berakhir dengan apa yang kami impikan..
tapi tak dalah majlisnya semegah ni...
adui mau papa kedana aku pas aku kawin nk wat cm ni...
hihihh
aku buat apa yang kau rasa aku mampu untuk kami,
apa ynag penting adalah
KEHIDUPAN SELEPAS ITU
bnyk belanja nak kena keluar...
namun apa pun..aku terima janji HALAL!! hahaha....
ni 
 KORANG pernah dengar ungkapan nie?
" Andai anda menyayangi seseorang ... lepaskanlah dia pergi kerana itulah yang lebih baik.. 
andai dia sudah ditakdirkan untukmu.. pastinya dia akan datang kembali menemuimu"


Pergorbanan cinta.. ya rasa ini adalah sesuatu yang biasa terjadi....bercinta...berkasih.. kadaangkala tidak semuanya berakhir dengan kebahagiaan...tidak semestinya berakhir dijinjang pelamin...tidak selalunya indah bagai diiginkan..kadangkala sebuah pengorbanan perlu dibuat untuk kebaikan mereka yang rapat dan utama..kadangkala perlu juga dilupakan cinta itu....demi kebaikan bersama.
Sesiapa yang bercinta pastinya menginginkan kebahagiaan itu milik mereka buat selamanya.. tapi langit tak selalunya cerah...panas jua tak selalunya berpanjangan...mendung jugak tak semestinya berakhir dengan hujan...
tidak semua yang kita harapkan itu berakhir dengan kesudahan yang mengembirakan ... kadangkala terpaksa dilalui dengan airmata...dengan kepayahan..dengan kesukaran...
cinta perempuan itu ibaratkan seperti layang-layang, bila dikejar ia lari, bila ditunggu ia menanti....
cinta lelaki ibarat seperti cermin, walaupun ia tidak berbohong, namun sukar untuk dipercayai...

andai kita menyinta, jangan dipuja cinta itu seperti bunga..
kerana bunga akan layu bila akhir musimnya..
biarlah cinta itu seperti sunyai yang mengalir...

kerana iya akan mengalir buat selamanya..
seandainya kita diberi peluang untuk menyintai seseorang
lakukanlah dengan sepenuh hati
hargai bila berdua
sayangi bila bersama
maafkan bila terluka
rindui bila berjauhan
fahami bila keliru
nasihati bila terleka
ingati bila sunyi...
cinta tidak mungkin menemukan kebahagiaan jika hanya seorang saja kekasih yang setia dan seorang lagi curang....

8 ulasan:

Rizuan Ismail berkata...

nak cari jurufoto kawen nt blh pggil sy..sy kamera man..hehe

- yaLp - berkata...

aku makin tersedar skrg..haihhh..

Sharinginfoz berkata...

apa lagi tukang kamera dah ada

Gambar Mia

Aku Tetap Diri Aku berkata...

sha:hihiih......tukang kamera dah ada..tukang CALON..x ada lgi..cm ne?? ahhahhaaa
yalp: cepat -cepat ko tu k.!! hahaa

Rizuan Ismail berkata...

cepat ape tuh?nak tau gak..hehe

Aku Tetap Diri Aku berkata...

ceapt sikit naik pelamin...dia tu memilih sagt....senang-2 u je lah g minang dia...hihihi

- yaLp - berkata...

ko tu da tunang kwen cpt..aku ni syukran stdy xley gatal2 nk kawen..adehhhh..=)

Aku Tetap Diri Aku berkata...

hahhaa....bnyk ar ko...hihihi...ke ko cmburu nih(dalm hti bila lah syukran aku nk abis blajar...hhhihiih)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails